مقایسه نوع دزدگیر خودرو
نوشته شده توسط : تکنوگارد

امروزه خرید و استفاده از ماشین برای مردم بسیار گران است. اما حفظ آن مهمتر است. به همین دلیل از دزدگیر خودرو و سایر روش های ایمنی استفاده می شود. آشنایی با انواع دزدگیر ماشین برای خرید بسیار مهم است. در واقع برای ایمن نگه داشتن خودروی خود در برابر سارقان به دزدگیر خودرو نیاز خواهید داشت. به عبارت دیگر، هر نوع ماشین شخصی و عمومی به وسیله ای به نام دزدگیر نیاز دارد. 

 اما با توجه به تنوع زیاد این محصولات در بازار، تصمیم به انتخاب یک مدل مناسب، شاید برای همه چندان آسان نباشد.

بنابراین تصمیم گرفتیم یک مقاله کلی در مورد ویژگی ها بنویسیم بیایید در مورد انواع دزدگیر ماشین صحبت کنیم و مزایا و معایب هر کدام را با هم مقایسه کنیم. اگر شما هم می خواهید با توجه به وضعیت مالی خود بهترین انتخاب را برای دزدگیر خودروی خود داشته باشید، حتما ویژگی های تمامی مدل های ذکر شده را مطالعه کنید.

مدل های مختلف دزدگیر خودرو

ویژگی های تمامی مدل های دزدگیر خودرو تولید شده در دنیا به صورت بررسی مقالات نسبتاً کوتاه مناسب نیستند. زیرا اکثر شرکت ها و سازندگان این دستگاه ها سعی می کنند با افزودن ویژگی های خاص در محصولات خود مشتریان بیشتری را برای خرید محصولات خود جذب کنند..

اما به طور کلی، انواع دزدگیرهای موجود در بازار ممکن است به چند دسته تقسیم شوند.

دزدگیر ساده: اولین مدل زنگ هشدار و ساده ترین این زنگ هشدار ساده است. اما شاید به جرات بتوان گفت که خرید این مدل دزدگیر ممکن است چندان برای شما موثر نباشد. در واقع با توجه به افزایش تعداد سرقت ها و عدم پشتیبانی از دزدگیرهای معمولی با تکنولوژی روز نمی توان انتظار بیشتری داشت. تنها مزیت خرید این مدل دزدگیر ممکن است صدای باز شدن درب ماشین شما باشد. سارقان حرفه ای دیگر نحوه برخورد با این مدل دزدگیر را می دانند تا به راحتی وارد خودرو شوند. علاوه بر این وجود خطا و آلارم کاذب یکی از آزاردهنده ترین ویژگی های ساده ترین دزدگیرها است. در همین حال، سنسورهای آنها فقط در فواصل کوتاه از خودرو می توانند کار کنند. 

آلارم تصویری:

بازار با پیشرفت نسل جدید فناوری اعلام سرقت وارد قرن نوزدهم شد. آلارم های تصویری می توانند ویژگی های بهتری نسبت به مدل های معمولی به رانندگان بدهند. در واقع، هنگام استفاده از دزدگیر تصویری، می‌توانید مکان خودروی خود را در هر زمانی مشاهده کنید. در واقع وجود مانیتور در ریموت این دزدگیر این امکان را برای رانندگان فراهم می کند. حتی سیستم این مدل دزدگیر خودرو به قدری پیشرفته است که قادر است پس از طی مسافت مشخصی از خودرو، خودرو را به صورت خودکار قفل کند. حتی ممکن است برای شما عجیب باشد اگر بگویم آنها قفل کودک هم دارند.

یک دزدگیر تصویری بسیار کاربردی در مقایسه با مدل‌های ساده‌تر. مزایای دیگر، ممکن است به روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی به راننده از خطرات وسیله نقلیه‌اش مربوط باشد. به این ترتیب می توانید خطرات را با نمایشگر هشدار تصویری تشخیص دهید. این موضوع در فواصل دور از ماشین و در صورت نرسیدن صدای آژیر می تواند بسیار مفید باشد.

خوشبختانه، ضربه سنسور قوی این مدل دزدگیر ماشین می تواند ماشین های دیگر را نیز شناسایی کند.

دزدگیرهای اینترنتی

اما جدیدترین نسل دزدگیر متعلق به دزدگیر اینترنتی است. در واقع به دلیل وجود سیم کارت درون این مدل دزدگیر، هوشمندی آن بیش از مدل قبلی می باشد. این مدل بیشتر با نام دزدگیر اینترنتی در بین مردم است. می توانید امکان ارسال پیامک هنگام بروز خطر را در برخی از مدل های آن مشاهده کنید. در واقع توان اگر تنها قادر به ارسال پیامک باشند، تلفن های همراه، درگاه اطلاع رسانی شما هستند.

در صورتی که اگر از طریق فضای اینترنتی این قابلیت وجود داشته باشد، هر نوع تجهیزات الکترونیکی مثل کامپیوتر، لپتاپ و تبلت را هم می توان برای فهم وضعیت خودرو استفاده کرد. حتی در صورت ربوده شدن خودرو خود می توانی وضعیت خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید. حتی اگر در موقعیتی مانند تونل ها هم قرار گرفته باشد، به محض خروج از آن وضعیت می تواند خودرو را دنبال کند.

عالی ترین برند دزدگیر ماشین

برندهای زیادی در سطح دنیا به تولید دزدگیر پرداخت اند. هرکدام از برندها سعی کرده اند تا با افزودن قابلیت های کارا تری، بیشتر در بین رانندگان شناخته شوند. برندهای شناخته شده مانند استیل میت، ایزیکار، ماجیکار و هوتای در مدل های متنوع محصولات خود را به بازار ارائه کرده اند. اما هر مدل مزیت خاص خود را دارند.

برای مثال برند ایزیکار می تواند حتی تا بیش از هزار متر هم برد داشته باشند. همچنین وجود سنسور ضربه ای و قفل کودک هم از دیگر مزیت های مدل های این برند به حساب می آیند.

برند چینی ماجیکار هم معروف ترین و پرفروش ترین انواع دزدگیر ماشین را روانه بازار کرده است. وجود انبوهی از مدل های این برند و همچنین آنتن قوی باعث شد تا آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در ضمن قفل مرکزی هم در این نمونه از دزدگیرها تعبیه شده است.

خرید دزدگیر ماشین

برای خرید دزدگیر به هیچی وجه فقط گول تبلیغات انبوه را نخورید. برندسازی در برخی زمینه ها تنها برای افزایش تولید کننده ها مهم است. بنابراین افزایش اطلاعات در مورد جدیدترین مدل های دزدگیر و همچنین انواع برندهای تولید کننده می تواند مطمئن ترین روش برای خرید آن ها باشد.

خوشبختانه با وجود فروشگاه های آنلاین حتی می توانی سفارش خرید دزدگیر را به صورت اینترنتی ثبت کنید. در ضمن شایان ذکر است که نصب مدل های دزدگیر هم به صورت رایگان و در محل شما انجام می شود. تنها کافی است تا مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید.





:: برچسب‌ها: انواع دزدگیر ماشین , دزدگیر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: